lördag 2 juli 2011

Jag ska kastrera Hägglund

... Eftersom Kristdemokraterna på sitt riksting i Umeå igår röstade och alltså ställer sig emot lagförslaget att avskaffa lagen om tvångsterilisering av transsexuella. Det vill helt enkelt att transpersoner som genomgår ett könsbyte inte ska kunna ha möjlighet att skaffa egna biologiska barn.

Jag fattar att Kristdemokraterna är ett konservativt parti som värnar om kärnfamiljen och yada yada men VARFÖR ställer dom sig emot detta? Jag har sökt svar men inte blivit klokare av det. Om det är någon som har snappat upp partiets förklaring till detta så berätta gärna det för mig. För jag vill veta. Jag vill veta VARFÖR jag inte ska kunna få egna barn, VARFÖR skulle jag bli sämre förälder än någon annan? 

Är jag mindre värd? Älskar inte gud mig? Älskar inte gud ALLA? 

Kristdemokraterna jobbar för att skapa ett mänskligare Sverige. Jag räknas inte in där för jag blir behandlad som ett djur.

Kastrera Göran!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar