torsdag 16 juni 2011

Varför föddes man snäll?

"Man får inget för det när man är som vi
Man får inget för det när man vill folk väl
När man har en vilsam själ."*

Nej man får inte ett jävla skit (oftast) men det skiter jag i. Jag har en vilsam själ, jag vill folk väl och jag tänker fortsätta med det. Så det så.


Charlie - Den lilla människan med det stora hjärtat.


Jag vill även ge en hel hög med kredd och kärlek till alla er som gör gott, vill väl och gör det ni kan för att göra den här jävliga världen lite mindre jävlig.






* citat ur låten Fredrik av Säkert! från albumet Facit(Razzia,2010)

Ps. besök gärna Säkert!-bloggen, klicka här om du vill dit och det vet jag att du vill! Och om du vill höra låten "Fredrik" som jag hämtade citatet ifrån då tittar/lyssnar du här helt enkelt:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar