måndag 27 januari 2014

Kära jävla dagbok

Humör: trött, lycklig, glad, kåt

Denna dagen har varit fysiskt ansträngande men otroligt rolig och härlig på alla sätt och vis. Jag var på Ikea tillsammans med Mathilda och handlade diverse saker till hemmet. Mathilda fick sitta i kundvagnen medan jag styrde och körde. Vi började bråka lite grann när vi skulle välja duschdraperi men annars gick det hur bra som helst! Efteråt köpte vi bulle och kaffe för det förmånliga priset fem kronor, vi satte oss i en soffa och bara myste, Gud vad härligt det var! Mathilda tog även en bild på mig när jag körde kundvagnen som blev så bra att jag gjorde den till min profilbild på fejjan, jag ser fett söt ut! :D

               

               

Min kärlek för Mathilda bara växer och växer för varje dag som går. Det känns som om det inte finns något stopp på det vilket i och för sig är härligt men ärligt talat så trodde jag inte att sådan kärlek existerade innan jag träffade Mathilda. Den flickan gör mig så lycklig och glad och jag älskar att vakna upp bredvid henne varje dag i min nittiosäng. Hon är tveklöst mitt livs kärlek, jag vill bli gammal med henne, skaffa barn och hus och ja.... Allt det där du vet.

                    

                   

                   

Nu sitter hon bredvid mig på tunnelbanan och jag kan känna hennes lukt och jag kan nästan höra hennes andetag. Hon är så vacker, jag kan knappt förstå att hon är min. Men det är hon, hon är min och jag är hennes, bara hennes nu och för all framtid.

Det var allt för mig för den här gången, puss puss!!

1 kommentar:

  1. Din M/team forever29 januari 2014 kl. 14:53

    du bor i mina tårar som faller längst med min kind då jag läser vad du skriver. flera gånger om, om och om igen.
    jag instämmer i allt. precis allt. kärleken växer, växer och växer. precis som vi. och ja, ja varje morgon, bredvid dig, andas jag in dig, kryper närmare, känner mer, mer och mer. overkligt egentligen, alla små stunder som blir så stora i närheten av dig, meter, centimeter, millimeter.
    vår värld, någonting annat, som ingen annan kan uppleva, leva i, rymden, galaxen,

    du är drömmar C.
    du är mina drömmar;

    allt,

    SvaraRadera