lördag 4 februari 2012

Saturday nights

Jag släpade mig ut på en promenad tidigare idag, jag gick ner till sjön som ligger en liten bit härifrån, solen sken och luften var frisk. Det var rätt skönt faktiskt måste jag erkänna, i lurarna spelades "The lakes we skate on" med Säkert!. På vägen tillbaka gick jag förbi Pressbyrån och köpte en bok. Varför vet jag inte riktigt för saken är den att jag har tre böcker, nej, vänta, fyra stycken böcker på mitt rum som jag har börjat läsa men ändå köper jag en till, varför gjorde jag det liksom? Typiskt mig.

Annars har jag spenderat en hel del tid idag åt att tänka på en massa saker som jag borde göra men som jag inte gör. Exempel på det är tvätta kläder, duscha, ringa samtal, stämma gitarren osv. Har jag gjort något av det? Svar: NEJ. Men vafan, det kommer en dag imorgon också (typsikt tankemönster hos mig).

Jag har brottats lite med mina tankar och känslor idag, lite så där emellanåt, jag börjar vända allting inåt av någon jävla anledning. Jag gör det för att jag måste vara luuugn och fiiiin, inte flippa ut, nej!

Maten har varit skitäcklig hela veckan, det har bara serverats en massa jävla studsbollspotatis á la Landstinget. Det har jag kompenserat (försökt i alla fall) med typ godis, bra va? Haha.

Nåväl, screw this, nu ska jag äta riskakor!




Sara Lövestam - I havet finns så många stora fiskar.

1 kommentar: